tisdag 14 september 2010

TisdagsTema: Vila

TisdagsTema: Vila
Eftersom jag är sjuk känns det passande med temat vila idag. Dessutom är ju vila något som alla behöver ibland. Vart tycker ni det är skönt att vila? Eller har ni fotat någon annan som verkligen kan konsten att vila?

När vi var på Kolmården senast så åkte vi Safariparken, givetvis regnade det, som det alltid gör när vi åker Safariparken. När vi kom till Björnarnas och Vargarnas skog hittade vi denna sötnos som vilade så fint. Tyvärr är bilden lite blurig pga regnet som rann ner för rutan - men jag tycker i alla fall att han var extremt söt =)


Läs även andra bloggares åsikter om , , , , ,


~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~ 
Karoleen - Fotograf © Copyright - All rights reserved.
Bilderna på denna blogg tillhör mig och får ej spridas utan lov.
All pictures are enlargable, klick on them
Contact me at mail@karoleen.se .

13 kommentarer:

Heidi sa...

Haha, klockren bild till dagens tema :-)

Marie sa...

Uuuunderbar pose han har "nallen" :-) Har du anammat den du med i dag då du är vissen, ha, ha.
Hoppas du kryar på dig snart.

ormbunke sa...

Där har han el. hon hittad ett bra ställe att vila på. Påpassligt av dig. Anita

Ingrid sa...

Vilken härligt vilsam bild!

Tack för din kommentar hos mig och ha en fin fortsättning på dagen!

Kram Ingrid

Monica o Jacob sa...

Haha vilken sötnos, man vill ju krama den men bäst att låta
bli;-)

Carina sa...

Vila är behagligt och nödvändigt!
Det såg ju väldans skönt ut att sitta där lite lätt tillbakalutad...
Ha en underbar tisdag.
Kramen.

Bitten sa...

Härlig bild!

Ingalill sa...

Vilken härlig stil :)

Jenny sa...

Skön bild! Den får mig att tänka på Baloo. :)

Mona sa...

Vilken skön stil han har! Jag får nästan lust att krypa upp i hans famn, men det är nog säkrast att hålla sig på avstånd.

Pysselfarmor sa...

Vilken stil! Baloo..??
Vilken tur att du knäppte bilden till dagens tema ;-)

Åsa! sa...

Tack för kommentaren på min blogg!

Den nallen ägnar sig åt riktig vila, perfekt tolkning! Hoppas du snart kryar på dig.

Veronica sa...

Verkligen vila!!!!

Related Posts with Thumbnails