tisdag 7 september 2010

TisdagsTema: Sötsak

TisdagsTema: Sötsaker
Veckans tema inriktar sig på våra laster i livet. Sånt som vi inte kan hålla oss ifrån att äta eller kanske sånt som vi äter om vi har karaktär nog att hålla oss från sötsakerna. Eller kanske ni verkligen fördrar något annat? Vad är era sötsaker? Eller har ni sett någon imponerande sötsak eller på något annat sätt bara värt att visa upp?

Midsommarafton i hyrd stuga i Hummelvik med Grevinnan och Jugge... Har fortfarande inte lyckats bloggat om det ännu, men det kommer =) 



Läs även andra bloggares åsikter om , , , ,
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~ 
Karoleen - Fotograf © Copyright - All rights reserved.
Bilderna på denna blogg tillhör mig och får ej spridas utan lov.
All pictures are enlargable, klick on them
Contact me at mail@karoleen.se .

11 kommentarer:

Anneli - A'la Foto sa...

Mumma vad gott det ser ut! Riktigt härligt och svalkande! :O))

Ha en fin dag!

S o F sa...

Snygg och tuff bild Karoleen!

Ser sött och gott ut.

Soliga hälsningar!

Monica o Jacob sa...

Ja den skulle jag inte tacka nej till;-)ser verkligen svalkande ut och med en kotte till blir det perfekt hihi.
Det stämmer bra det du skrev om schäfrar och kottar, alla våra har lek med dom för att sedan äta upp dom;-)
Ha en skön tisdagkväll;-)

Photos by Storm sa...

Ser väldigt läskande och gott ut. Tänk vad midsommar känns länge sen/Lis

Gunvor sa...

Jätteläcker bild på nåt som ser sött o gott ut!Mums!

Annika sa...

Läskande å gott med en sådan sötsak :-)

Tack för kommentar på min fototriss av kollektivt... med kattungar. Nej, jag är inte kattuppfödare, jag har bara en sådan himla tur att jag får träffa så många sötsaker som t.e.x de där kattungarna i mitt arbete :-)

Pysselfarmor sa...

Den ser god ut - helt i min smak. Den tackar jag ja till ;-)

Britten sa...

Härlig färg och så läskande det ser ut!
Ha det gott och tack för kommentaren!

Lillaviola sa...

Rött är sött=) Bilden tilltalar mig;-)
Tack för den uppvisningen och för kommentaren på min blogg.

Ha en fortsatt skön kväll/ Viola

Misswhatsit sa...

Det såg verkligen gott ut. Ett snyggt foto!

Mona sa...

Åh, vad gott och somrigt det ser ut! Jättefin bild.

Related Posts with Thumbnails