söndag 5 september 2010

Fabrikens Söndagsbild: Sommarkvällslängtan


Min söndagsbild är en bild från i Somras när Adde, Anna och jag vandrade omkring Visby en kväll för att hitta ett ställe att äta lite middag. En fantastisk kväll med mycket skratt och skoj, precis så där som en varm sommarkväll ska vara - min sommarkvällslängtan är stor...

Vet tyvärr inte vilken vacker kyrka det där är, men jag kommer ihåg att vi hade väldigt roligt när vi försökte fota den i alla fall =)

Läs även andra bloggares åsikter om , , , , , ,


~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~ 
Karoleen - Fotograf © Copyright - All rights reserved.
Bilderna på denna blogg tillhör mig och får ej spridas utan lov.
Contact me at mail@karoleen.se .

7 kommentarer:

Rosor och Pioner sa...

Hejsan,
Tack för kommentaren på min blogg.
Du har verkligen fångat en vacker bild av kyrkan.
Ha en bra söndag
Kram

Therese sa...

Vilken fin bild, lyckats helt perfekt med ljuset!

Mrs. b sa...

Vilken fin kvällsbild!

Halloj världen! /Inger sa...

Härlig bild! :)

LissenTo sa...

Det gör detsamma vad det var för kyrka. Det var en kväll i Visby och ni njöt, det var det viktigaste.

Ha en skön söndagskväll. Lissen

Hem och Harmoni Marie sa...

Åh, vilken fin bild! Den ger verkligen sommarkänslor...
Visby är så fint, jag har bara varit där en gång (i mitten på 80-talet)...hm, kanske dags att återvända.

Ha en ny fin vecka, kram Marie

En vacker vardag sa...

Tack för att du kikade in och lämnade en kommentar i min blogg! Jättefint och stämningsfullt foto av kyrkan. Man kan känna sommarkvällens stillhet i det. Ha det gott!

Related Posts with Thumbnails