torsdag 23 september 2010

Serano inlindade gorgonzolafyllda kycklingfileer

Ja, denna maträtten är lite av en mouth-full men det var gott gott gott...

Till förrätt denna dag hade vi stekta vitlöks, ingefära, citron och chilimarinerade jumboräkor. Märks min räkdille eller? Tills jag var 25 rörde jag inte räkor eller svamp - men nu försöker jag väl ta igen dom åren, i alla fall när det kommer till räkorna...
Och till huvudrätt blev det Serano inlindade gorgonzolafyllda kycklingfiler med potatisgratäng och en hackad sallad med balsamvinäger.
Mycket smaskigt =)


Läs även andra bloggares åsikter om , , , , , , ,


~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~ 
Karoleen - Fotograf © Copyright - All rights reserved.
Bilderna på denna blogg tillhör mig och får ej spridas utan lov.
All pictures are enlargable, klick on them
Contact me at mail@karoleen.se .

Inga kommentarer:

Related Posts with Thumbnails