lördag 18 september 2010

On elephant-back through India


I'm back! ;-)

Det är strax under en månad kvar tills vi åker till INDIEN! Jag kan nästan inte tro det är sant, det ska bli så roligt att

  1. Träffa Grevinnan och Jugge igen - det var ju ett par månader sedan dom var hemma.
  2. Se Indien, ett ställe som jag ALLTID velat åka till.
  3. Att åka med mina bästa vänner, K2 och Berget för att hälsa på våran bästaste Grevinnan.
  4. Behöver komma ifrån regnet och rusket.
  5. Behöver man en anledning att resa?
Tyvärr verkar det som att det kommer bli svårt att genomföra min plan för Indien, resa från Mumbai till Bangalore med elefant ;-) Det skulle tydligen vara jättelångt, haha... Ja, men det var ju liksom bara en liten kul grej tänkte jag. Nej skämt o sido, vi har lyckats boka flyg mellan Mumbai och Bangalore nu i alla fall och det känns jättebra. Snart är vi på gång - jag vill packa nu, men Adde säger att det är för tidigt och intellektuellt vet jag att det är för tidigt, men samtidigt, om vi packar redan nu, kommer inte resan fortare då? =) 


~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~ 
Karoleen - Fotograf © Copyright - All rights reserved.
Bilderna på denna blogg tillhör mig och får ej spridas utan lov.
All pictures are enlargable, klick on them
Contact me at mail@karoleen.se .

Inga kommentarer:

Related Posts with Thumbnails