tisdag 28 september 2010

Fototriss: I luften

 Veckans Tema: I Luften
Tre bilder på temat I LUFTEN är det som gäller den här veckan. Sikta uppåt med kameran, eller runt omkring för luften finns ju runt hela oss. Tipset till temat kom från Ingalill, tack!

REGLERNA
1. Visa 3 bilder på veckans tema i din blogg
2. Länka tillbaka till Fototriss, helst direkt till detta inlägg
3. Länka till ditt trissinlägg i MrLinky-formuläret nedan, INTE till din bloggs startsida

Mina bidrag kommer lite från överallt. Men det är ju det som är lite kul med trissen - att försöka hitta tre bilder som man kan använda tillsammans till ett bidrag.

 Valborg 2010 - tagen från balkongen hemma i huset. 

 På vägen tillbaka från Hultsfred utanför Mantorp - molnen ser nästan arga ut =)

Ett vackert skepp som hänger i Fårö kyrka.


Läs även andra bloggares åsikter om , , , , , , , ,

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~ 
Karoleen - Fotograf © Copyright - All rights reserved.
Bilderna på denna blogg tillhör mig och får ej spridas utan lov.
All pictures are enlargable, klick on them
Contact me at mail@karoleen.se .

3 kommentarer:

Jen sa...

Du är nu mer och tävlar på http://littledessert.se!
Lycka till! (:

Adnan Hadziagovic sa...

Snygg "duo", jag ser inte bilden i mitten.

Karoleen sa...

Jen: Tackar =)
Adnan: Konstigt hos mig syns den och jag har kollat på flera datorer. Kan det vara så att det löser sig om du uppdaterar sidan?

Related Posts with Thumbnails