måndag 30 augusti 2010

Adde reports: Morgonpass #2

Adde rapporterar:
Tidig morgon igen. Trots att vi går upp kring kl fyra så är vi ändå 30 min sena ut på passen. Idag är det ingen sol och bara ca nio grader. Kallt om fingrarna när man skriver... Och jag är glad att jag tog på mig fleece-tröjan idag.

Dagens pass är ute på ett riktigt stort hygge, förmodligen ca 400 x 400 meter. Tyvärr har tornet här rasat, så Chefen och jag ska nog reparera det i dagarna.

Chefen ska ha telemöte 9-13 idag, så han bryter ca kl 8. Och kring 9 så bryter jag från passet och kör smygjakt genom skogen tillbaka till husvagnen, ca 1 km.
Be safe älskling!


~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~ 
Karoleen - Fotograf © Copyright - All rights reserved.
Bilderna på denna blogg tillhör mig och får ej spridas utan lov.
Contact me at mail@karoleen.se .

Inga kommentarer:

Related Posts with Thumbnails