onsdag 24 september 2008

PID

Personal Interior Design har mycket fina inredningsdetaljer. Lite små dyrt för att kunna köpa flera saker men det är ändå något som man kanske skulle kunna köpa några enstaka delar till hemmet. Jag hittade denna lampan som jag tyckte var väldigt söt. Just hängamplar är väldigt trevligt och att ha det i kombination med en lampa blir det ju en väldigt trevlig detalj. Jag kan tänka mig att det skulle kunna passa väldigt bra att ha en sån här lampa typ i vardagsrummet ovanför soffbordet. Problemet är blir det inte varmt av glödlampan på plantans rötter? Hm...men det kanske dom har tänkt på och gjort lampan i ett glas som är värme tåligt? 1999 kr är kankse ett normalt pris för en lampa, jag vet inte riktigt. Den är snygg i alla fall =)

Personal Interior Design has quite a few really cool interior details. A bit too expensive for my wallet but I guess a few details could be an idea. I found this really cool lamp though. I really like hanging my plants, just because I can. And it makes quite interesting details. here they have combined a lamp and a hanging plant - it would look really great over a soffa table. But I'm just wondering about the heat from the lamp, wouldn't it boil the roots of the plant? Or maybe they have thought of that. The plastic might be heat resistant. For $300, which might be a normal price for a lamp, you can have it in your home. I think it's quite cool...

Inga kommentarer:

Related Posts with Thumbnails