måndag 15 september 2008

For the feetsees

Sånna här skor/strumpor tror jag att jag ska ta och köpa. Jag har tidigare haft dykarskor som jag tyckte var helt fantastiska, dels när jag dök och dels att gå omkring med på klippor, på stranden och liknande. Dom här verkar bra eftersom dem har tår och det tror jag ger väldigt mycket mer rörlighet. Undrar hur tjockt matrial det är i skorna. Enligt företaget Vibram, så kan man använda Five Fingers till: Segling, Klättring, Fiskar, Wandring, Löpning, Cykling, Aerobics, Yoga, Pilates mm.

I think I'll have to buy these shoes/socks. I think it would be a great addition to my diving equipment. I've previously had other diving shoes, when diving and walking around clifs. These shoes should give so much more mobility. Just wondering about how thick the material. According to the Vibram company, you can use Five Fingers for sailing, climbing, fishing, running, biking, aerobics, yoga, pilates and so on.

1 kommentar:

Designetjejen sa...

Tihi vilka roliga!!! Så du har tårtfatet!!! Åhhh... :-)

Related Posts with Thumbnails