söndag 9 september 2007

Souk i Stockholm

I torsdags var jag och älsklingen i Stockholm. Först var vi på älsklingens jobb för att hämta lite grejer och sen vidare till Fordbils-shoppingen. Det fanns mycket fina bilar och vi fick mycket bra information - så nu har älsklingen mycket att tänka på. Sen åkte vi in i centrala Stockholm och träffade dearest C för lunch. Det blev mat på Sandy’s och mycket skratt - och jag tror inte ens att älsklingen var uttråkad :)

Efter lunchen fortsatte jag och älsklingen på en liten shopping runda på gågatan på bl.a Lagerhaus, Dressman, Åhlens och Souk. På Åhlens blev det en Lancome L’Extreme mascara - ett paket med ögon kräm samt mascara remover - pojken betalade :)


Souk, som jag inte tidigare varit i - var fantastiskt trevligt. Jag gillade verkligen väskaffärerna och sminkbutikerna. Jag var på valet och kvalet om att köpa en Friis & Co väska - men kunde inte bestämma mig och sen när jag bestämt mig så såg älsklingen att det fanns en ganska stor fläck på väskan. Då avstyrdes köpet ganska snabbt - även fast det skulle ha varit min 2.5 års present. Sen köpte jag ett läppglans på Passion Cosmetics - som för övrigt hade väldigt mycket roliga saker - som t.ex. dom sakerna jag beställde på Accessora :)

Allt som allt var det en mycket trevlig lunch och shoppingtur - Tack älskling!!!


~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~ 
Karoleen - Photographer © 2005-2011 All Rights Reserved.
Contact me at mail@karoleen.se .

Inga kommentarer:

Related Posts with Thumbnails