tisdag 11 september 2007

Cilia Catherine Maske Magnors

Vackra glas kan man aldrig ha för många av tycker jag, men problemet är bara att de flesta kostar en hel del pengar. Älsklingen och jag har bestämt oss för en kristall serie som vi skulle vilja ha i vårat framtida hem, men än så länge har vi inte börjat samla på det. Men jag antar att det kommer bli det jag önskar mig när jag fyller 25 i november. Glasen är otroligt vackra och jag längtar verkligen efter att kunna duka fint med dem när det ges tillfälle.


Jag halkade in på Magnors hemsida där dom har väldigt vackra Norska glas. Hittade en serie där som jag tyckte var väldigt fin, inte riktigt lika klassisk som den vi "valt" och dessa är lite striktare, eftersom dom har lite rakare linjer.


 Serien heter Cilia och är otroligt vacker.
Seductive and bursting with energy, lustre and surprise, just like a good wine. Cilia is the ideal wine glass – light and elegant, yet at the same time large enough to swirl wine around. Cilia provides a totally rounded experience. Each piece is signed by Cathrine Maske for lasting value.


~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~ 
Karoleen - Photographer © 2005-2011 All Rights Reserved.
Contact me at mail@karoleen.se .

Inga kommentarer:

Related Posts with Thumbnails