torsdag 13 september 2007

05.00 vem fan går upp då?

Klockan ringde vid 05.00 idag och det var tungt att gå upp. Jag har fortfarande feber och vill egentligen bara ligga i sängen, men det finns inte tid till det just nu. Jag måste bli frisk tills ikväll då vi åker till Polen och sen har jag en kontrollskrivning i Matte och en presentation i Ingengörsmetodik. *suck* mitt huvud värker och jag är bara allmänt trött, men nu sitter jag i alla fall på KTH så det är bara några få steg till klassrummet där jag ska hålla presentationen kl 08.00.

Förhoppningsvis kan jag åka hem vid 12-13 idag, så hinner jag sova lite innan jag ska vara färdigpackad och ska träffa Sofia och C på Skavsta flygplats. Det ska bli väldigt roligt :)
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~ 
Karoleen - Photographer © 2005-2011 All Rights Reserved.
Contact me at mail@karoleen.se .

Inga kommentarer:

Related Posts with Thumbnails