måndag 7 maj 2007

Tjejsnack vecka 19


Flört & Dating
  • Vad är ditt bästa flörttips? Var dig själv, konstla inte till det. Var glad och visa vem du är. Att le lite extra är bara en bonus. Det bästa flörtandet kommer naturligt.
  • Tror du på kärlek vid första ögonkastet? Nja, jag vet inte, jag tror inte det, men det är nog för att jag inte faller för ett utseende snarare en personlighet.
  • Vad är det första du lägger märke till hos en kille? Ögonen, händerna, leendet.
  • Beskriv den bästa daten du varit på. Hm, jg har för mig att jag har beskrivit den i ett annat Tjejsnacksinlägg. Det var i alla fall på Gotland i somras.
  • Har du provat nätdating? Ja flera gånger, har resulterat i 2 långvariga förhållanden samt en alldeles underbar fästman


~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~ 
Karoleen - Photographer © 2005-2011 All Rights Reserved.
Contact me at mail@karoleen.se .

Inga kommentarer:

Related Posts with Thumbnails