måndag 14 maj 2007

Presenter från England

Nu tänkte jag visa mina jättefina presenter som jag fick när mamma och pappa var i London. Jag säger bara Holy Crap, jag har fått så himla många fina saker, utan någon speciell anledning, min mamma och pappa är bäst Jag är inte alls bortskämd, absolut inte

En röd clutch: Är något som jag har velat ha, ja i alla fall en röd väska. Den här clutchen är precis så där liten som man vill ha och den är i ett jättefint mjukt skin. Jag är kär .

En väldigt fin vit spets-bh.

Söta strumpor, i diverse färger. Golfstrumpor och vanliga strumpor. Perfekt nu i sommar.


Jättefina raggsockor med mjuka döskallar på sidan, snacka om att man kan se lite tuff ut *hihi*


Rosa och lila raggsockor med ni vet sånna där “anti-halk” plastduttar som barn har på sina strumpor 


Turkosa boxer trosor med körsbärsstrass på sidan.


Ett mjukt nattlinne - i diverse färger, med CutiePie i strass på bröstet. 

En väldigt söt svart och silver tunnaxelbandsklänning och en svart skinnväska till. Väskan är otroligt mjuk och stor, I love! Klänningen gör sig väldigt bra med både leggings och utan, men den är lite lite genomskinlig men det kan man ju fixa ändå. 

En rosa/lila klänning med silver och en rosa skinväska till den. Dom är fantastiskt fina tillsammans.



Sen fick jag en extra present, från mina föräldrars vänner, en parfym som jag blev helt betuttad i. Det handlar alltså om Escada Sunset Heat. Den luktar mango och jag ÄLSKAR den. En perfekt sommar doft och den är underbar. Tack Tack. Man fick även en orange strandväska vilket kankse inte riktigt är min grej, men den kommer att vara jättebra i sommar.



Visst är min mamma och pappa underbara, jag får alltid så mycket fint. Åh, jag är så lycklig.
Tack så jättemycket mamma och pappa, ni är helt klart bäst. 


~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~ 
Karoleen - Photographer © 2005-2011 All Rights Reserved.
Contact me at mail@karoleen.se .

Inga kommentarer:

Related Posts with Thumbnails