måndag 14 maj 2007

Katrineholm

I helgen hade mamma ett ärende i Katrineholm, som varade i ca 5 timmar. Pappa och jag skjussade dit mamma och sen åkte vi vidare till Katrineholm centrum och gick omkring på stan. Vi började med en fika på ett av konditorierna på stan. En Caffe Latte och en salami och brie-smörgås. Mycket mycket mycket smaskigt. Pappa käkade en Leverpastejssmörgås och kaffe, som han tyckte var väldigt smaskigt också. Vi delade på min macka eftersom den var godast Vi fikade nog i ca 1 1/2 timme och sen så var vi på Systembolaget och köpte vin och diverse annat för min lillebror T och hans flickvän S studentfester. Sen åkte vi vidare till andra affärer och sen vidare till Flens golfbana, där vi åt lunch. Det blev en otroligt lång dag, och om jag ska vara helt ärlig så vill jag nog inte bo i Katrineholm. Jag är ledsen, men det är en väldigt tråkig stad. Eller jag kankse inte har sett det roliga i Katrineholm?


~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~ 
Karoleen - Photographer © 2005-2011 All Rights Reserved.
Contact me at mail@karoleen.se .

Inga kommentarer:

Related Posts with Thumbnails