måndag 3 juli 2006

Telia Fördel


En era av Telia fördelspoäng är slut, numera samlar man inte poäng på sin telefonräkning, vilket jag kan förstå eftersom telefonräkningarna har blivit väldigt låga. Förr fick man poäng för de beloppet man ringt upp, alltså enbart samtalskostnaden. Nu kostar det ju ingenting att ringa, de flesta människor har abonemang där det kostar 0 kr per minut att ringa till vanliga hemma telefoner. Då är det ju helt onödigt att ha poäng eftersom man skulle få samla i 100 år innan man fick ihop några poäng som man kunde använda.

Därmed är det så att man får använda upp sina fördelspoäng som man vill, antigen spara dem tills man hittar något man vill ha eller köpa nu och sen slopa hela grejen. Jag valde att använda poängen på en gång. Som tur var fanns det något som jag verkligen ville ha - Mine Tumbler glas (som jag tidigare skrivit om). Lycka för mig. Jag beställde 4 "snaps"-storleken av glasen för mina dryga 6000 poäng. Hoppas dom kommer snart :)

Tack Telia :)


~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~ 
Karoleen - Photographer © 2005-2011 All Rights Reserved.
Contact me at mail@karoleen.se .

Inga kommentarer:

Related Posts with Thumbnails