torsdag 6 juli 2006

Midsommar 2006

Årets midsommar var väldigt trevlig. Adde och jag var bjudna till Addes kompisar A, J, J och Visum (hunden). Dom bor i V. Husby i närheten av Norrköping (I några veckor till iaf, dom ska flytta snart). Vi började dagen med sill-lunch och nubbe. Jag som aldrig tyckt om sill - blev väldigt förvånad eftersom det var helt okay. Kanske inget jag skulle köpa själv, men jag kommer absolut äta mer sill :) Nubbarna var iofs det trevligaste :) Sen åkte vi iväg för att kolla lite midsommarfirande, några av de inbjudna hade barn, så det var nästan ett måste. Iofs ska man väl göra sånt på midsommar? När vi kom hem blev det grillat och mer att dricka. Varmt och soligt var det, och det är väl det som räknas :)





All in all så var det en mycket trevlig dag.
Sen när vi skulle sova så spenderade jag min första natt i en husvagn. Det var en spännande upplevelse. Det var varmt. Men en upplevelse helt klart.
Dagen efter var det bad, fotboll och pizza. En perfect bakis dag.
Tack A och J för en mycket trevlig midsommar!

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~ 
Karoleen - Photographer © 2005-2011 All Rights Reserved.
Contact me at mail@karoleen.se .

Inga kommentarer:

Related Posts with Thumbnails