onsdag 23 mars 2011

Weekend widow

I helgen kommer jag vara gräsänka. Adde är iväg och skaffar mat (läs jagar) i Småland och jag hoppas han har det riktigt bra trots att han har ont i halsen så att han knappt kan prata. Denna helg hoppas jag kommer att "gå" bättre än förra helgen han var iväg - men det har jag ju ännu inte berättat för er, så vi får ta det senare...


Som förra gången så tänkte kör vi en Adde rapporterar ifrån jakten - det var ganska många som tyckte det var ett roligt inslag. Så från och med imorgon hoppas jag kunna rapportera från jägaren...



This weekend I'm a weekend widow. Andy is off getting food (read hunting) and I hope he is well eventhough his throat is acting up. And I hope this weekend will be better, for me, than last time... I still haven't told you about that, but I will soon...


Like last time, Andy and I thought we might do an Andy reports - it was appreciated last time. So tomorrow I hope to be able to send you the first report from the hunter...


~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~ 
Karoleen - Photographer © 2005-2010 All Rights Reserved.
Contact me at mail@karoleen.se .

Inga kommentarer:

Related Posts with Thumbnails