torsdag 24 mars 2011

Adde reports: Första kvällspasset


Adde rapporterar:
Har suttit ca 1 timma på första kvällspasset och ännu så är det väldigt tyst och stilla. Det enda jag hör är tutandet från ett tåg i fjärran, ett svagt porlande från bäcken och ljudet av en svag bris. Det enda jag ser är marken som åtelbelysningen lyser upp samt dom tusentals stjärnor som sätter liv på natthimlen. Jag ser Orion, Lilla Karlavagnen och förmodligen massor fler, men som jag inte känner till.

Det är ganska skönt ännu, men om några timmar kommer säkert träsmak och frusenhet. Men det är sånt man får stå ut med om man ska hålla på och jaga.

Som vanligt så saknar man ju frugan. Och det blir lite extra jobbigt att vara borta från henne när hon inte mår så bra, men hon är så stark och snäll att hon låter mig åka ut på mina små utflykter.


~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~ 
Karoleen - Photographer © 2005-2010 All Rights Reserved.
Contact me at mail@karoleen.se .

Inga kommentarer:

Related Posts with Thumbnails