tisdag 2 juni 2009

Utmaning

Hos Karolina med bloggen Alltid Inredning hittade jag denna utmaning...

Bästa köpet = Utomhus eldstaden som ger oss varma kvällar utomhus trots regnet.
Lyxigaste prylen = Hela Kosta Boda Chateau kristallglas serie.
Mest nöjd med = 5 st IKEA Bertby (CD/DVD skåp) som svävande vitrinskåp.
Hälsosammaste maskinen = Mekanisk ventilation i huset
Minst nöjd med = Avsaknaden av ett eget hus.
Längtar efter = Ett eget litet hus som jag kan kalla mitt eget.
Önskar jag hade = Ett litet sekelshiftstorp med vacker trädgård.
Om jag kunde trolla = Skulle jag bo i en strandhydda på Bora Bora.
Saknas på min vägg = Vackra fotografier från Dubai, Egypten, Fjällen osv som Adde och jag tagit under våra resor.
Charmigaste detaljen = Alla vackra inredningsdetaljerna som ligger undanstoppade i lådor för att vi inte har plats för dem just nu.

1 kommentar:

karola sa...

Hejsan, vad kul att läsa din lista! och roligt att du hängde på i utmaningen :) Förstår att du gillar att resa, det gör jag också, Bora Bora har du varit där?...

ha det gott

Related Posts with Thumbnails