tisdag 9 juni 2009

En hittad lista

1. Hur gammal är du om fem år? 31, herre gud... nej, det kan inte vara sant!

2. Vem var den sista du träffade? Adde
3. Hur lång är du? 173
4. Vilken var den senaste film du sett? Dodgeball
5. Vem ringde du senast? Lillebror
6. Hur löd ditt senaste sms och till vem? Hm, ingen aning faktiskt. Har precis bytt telefon.
7. Vad är dagens planer? Packa och åka till hus 1 i Sthlm.
8. Föredrar du att ringa eller skicka sms? Jag pratar inte så mycket i telefon, gillar bara telefon med mina närmaste. SMS är så lätt och smidigt.
9. Är dina föräldrar gifta, sambos eller skilda? Gifta.
10. När såg du senast din mamma? Förra månaden när hon var hemma en sväng.
11. Vilken ögonfärg har du? Melerade.
12. När vaknade du idag? Vid 9.
13. Har du någon gång hittat en katt? Nej, men jag har fått en hittad katt.
14. Vilken är din favoritplats? Just nu är det not Vita Öknen i Egypten.
15. Vilken plats föredrar du minst? Tandläkarn är ju inte så kul.
16. Var tror du att du befinner dig om tio år? Med hus och med Adde.
17. Vad skrämde dig som barn? Mina mardrömmar.
18. Vem fick dig att skratta senast? Adde.
19. Är du för ung för att äga vinylskivor? Yep, jag har iofs några som jag ska pyssla med.
20. Har du stationär eller bärbar dator? En bärbar med docka och extern skärm.
21. Sover du med eller utan kläder på dig? Beror på hur jag mår.
22. Hur många kuddar har du i sängen? 12 eller något. Men inte när vi sover.
23. Hur många landskap har du bott i? 3, Södermanland, Uppland och Östergötland.
24. Har du någon gång spytt på fyllan? Nej.
25. Föredrar du skor, strumpor eller barfota? Barfota.
26. Är du social? Ja, ganska, nästan alltid. Ibland vill jag vara vara med mig själv.
27. Vilken är din favoritglass? Magnum Vit
28. Vad skulle du göra om du vann en miljon? Investera i ett vackert hus.
29. Tycker du om kinamat? Mycket.
30. Tycker du om kaffe? Med största del mjölk.
31. Vad dricker du till frukost? Mangojuice eller någon annan ProViva.
32. Sover du på någon särskild sida? Beror på vilken säng jag sover i.
33. Kan du spela poker? Ja, men jag brukar inte vinna.
34. Tycker du om att mysa? Det kan väl hända ;-).
35. Är du en beroendemänniska? Eh, va?
36. Känner du någon med samma födelsedag som din? Min kusin.
37. Vill du ha barn? Inte just nu.
38. Kan du några andra språk än svenska? Jo, ett par...
39. Har du någonsin åkt ambulans? Nej.
40. Föredrar du havet eller en pool? HAVET helt klart. Finns det undervattenshus ännu?
41. Vad spenderar du helst pengar på? Väskor.
42. Äger du dyra smycken? Ja, min bröllopsring är ganska dyr.
43. Har du någon gång testat narkotika? Det har hänt men det är inget jag kommer ihåg nu när jag är vuxen ;-).
44. Vad var det senaste du stoppade i munnen? En ostbåge.
45. Vem är den roligaste människan du känner? Berget är ganska skojig :-).
46. Välj ett ärr på din kropp? Har ett ärr på min kind.
47. Vad har du för ringsignal? Vet inte nu, det är något på den gamla telefonen.
48. Har du kvar klädesplagg sen du var liten? Ja några klänningar.
49. Flirtar du mycket? Nja, ibland händer det.
50. Vart togs din profilbild för din blogg? Något jag tog själv.
51. Kan du byta olja på bilen? Ja.
52. Har du fått fortkörningsböter? Nope, men jag kanske borde ha fått det ;-).
53. Vilken var den senaste bok du läste? Mons Kallentofts andra bok.
54. Läser du dagstidningen? Nej.
55. Prenumererar du på någon veckotidning? Nej, men köper nån lite då och då ibland.
56. Dansar du i bilen? Yep, till Addes "dismay".
57. Vilken radiostation lyssnade du på senast? Ingen aning.
58. Vad var det senaste du krafsade ner på ett papper? # på sjalarna som en köpare vill ha.
59. När var du i kyrkan senast? Hm, jag kommer faktiskt inte ihåg.
60. Vilka personer utmanar du? Alla som vill och har lust.

Inga kommentarer:

Related Posts with Thumbnails