onsdag 26 november 2008

Nigella Express

Jag har fått många förfrågningar angående vad jag vill ha i julklapp och det är ju faktist inte helt lätt att komma på något. Nu när jag fyllde år för några veckor sedan kunde jag faktist inte komma på något som jag önskade mig. Inte en enda grej... Hur sorgligt eller osorgligt är det? Jag vet inte riktigt om det kanske är så att jag känner mig nöjd med det jag har eller om det är för att jag är så himla trött på att ha mängder med saker som vi inte använder som ligger i så kallade "loppis-lådor", som senare kommer att säljas på loppis när vi får tillfälle. Därmed tänkte jag vara lite smart och skriva en lista på lite saker som jag önskar mig, allt eftersom jag kommer på det. Dom kommer ligga i kategorin Dear Santa samt (om jag kommer ihåg) i listan Dear Santa längst upp till höger. Det första jag kommer på är Nigellas bok, Nigella Express, en kokbok om vardagsmåltider som är snabba och lätta att göra, Good Food Fast. Så, det är det första jag önskar mig, hoppas det hjälper i alla fall någon.

I've had several requests about what I would like as Christmas gifts and it's not actually that easy to know. When it was my birthday, just a couple of weeks ago, I actually couldn't tell you one single thing that I wanted. Not a thing... How sad or not sad is that? I'm not sure if it might be that I'm content with what I have or if it is because I feel fatigued by all of the things we have accumlulated in boxes, that we will in the future sell at a yard sale. So to be smart and kind, I'm going to write a list, a Dear Santa wishlist, like all children... ;-), when I think of something. You'll be able to find it under the Dear Santa category as well as the Dear Santa list at the top right hand corner. The first gift that comes to mind is the new Nigella Lawson book, Nigella Express, a cook book with Good Food Fast. I hope that helps someone....

Inga kommentarer:

Related Posts with Thumbnails