tisdag 18 november 2008

Grub

Jag älskar tanken av att göra saker själv, baka eget bröd, göra egen buljong, mixa egen pesto eller göra eget jordnötssmör. Denna apparaten skulle ju hjälpa mig i jordnötssmörstillverkning. Men samtidigt fungerar det även att använda "bara" en vanlig hushållsassistent - det har jag gjort tidigare.

I love the thought of making my own things, baking my own bread, boiling my own stock, mixing my own pesto or churning my own peanut butter. This machine would help in the pb-production. But at the same time you might just as well use a "regular" kitchen machine - I've done that before.

1 kommentar:

Kaprifol.blogg.se sa...

Seriöst, man kan göra sitt eget jordnötssmör i hushållsassistent? :) Vad bra! Jag trodde inte att det gick, men då ska jag nog ta och prova... ...fast den där mackapären vore ju ännu bättre då förstås.

Related Posts with Thumbnails