lördag 3 november 2007

Jag fyller 25 del 1

Massor av roliga paket nu på morgonen. Jag älskar paket. Mer paket till mig tack :)

Mamma och pappa hade slagit på stort. Jag vet inte riktigt om jag tycker att jag förtjänar presenterna. Men jag fick i alla fall ett väldigt vackert guld och diamant smyckesset innehållande ett halsband, örhängen och en ring.
Själva hänget är jättefint och passar till alla årstider tycker jag. Det ser ut som en snöflinga under vintern och en vacker blomma på sommaren. Det var fantastiskt vackert. Dessa kan ju både användas till vardags och till fest - och det tycker jag verkligen om.
Örhängena är jättevackra och diskreta. De är mellan stora, men perfekta för varje dags användning. Ignorera mina hobbit öron....
Ringen är också väldigt vacker.
En kokbok av en av mina favorit kockar. Jag gillar dessa kokböcker eftersom de är mer än bara kokböcker de är vackra att titta i också.
Och två jättesöta linnen som alltid är bra att ha :)
Från Älsklingen:

Ett Pilgrimssmyckesset med lila blommor. Han var osäker på om jag skulle tycka om dem och jag tycker de är väldigt vackra. Jag har precis börjat uppskatta färgen lila och nu inser jag att det finns mycket mycket fint som jag har missat - t.ex. detta halsband. Lagom stort men ändå användbart.
Tillhörande örhängen. Jättesöta. Kan användas både till vardag och till fest.
En smyckes hand som jag velat ha ganska länge. Jag gillar formen på handen - den är vacker bara för sig liksom :) Nu hänger alla mina nya och vackra smycken på den :)
Rosa Pilgrimsörhängen som älsklingen vet att jag älskar - dessa är så otroligt söta och användbara. Man kan ha dem jämt!
En lila clutch som gör mig väldigt glad :)
Och så en silvrig clutch - älsklingen vet vad jag gillar :)

Jättemycket fina packet!


Tack så mycket mamma, pappa och Adde....Ni är så otroligt snälla! 


~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~ 
Karoleen - Photographer © 2005-2011 All Rights Reserved.
Contact me at mail@karoleen.se .

Inga kommentarer:

Related Posts with Thumbnails