måndag 26 november 2007

Det mest intelligenta på länge...

Detta måste var en av de bästa "uppfinningarna" någonsin! Jag tycker aldrig att man har tillräckligt mycket med bänkyta i köket, det saknas alltid plats att ställa ifrån sig talrikar, baka eller vad som helst. Det spelar ingen roll hur många utdragbara skärbrädor eller bänkyta man har...det är alltid lite för lite...

Därför är denna spisen helt genialisk, eftersom man frigör bänkyta som man oftast inte kan använda. En spis "måste" man ju ha och oftast kan man inte ställa saker på spisen eftersom det oftast inte är slätt och om det nu är slätt (en spishäll) så är det ju inte så bra att banka eller skära på den. Eller som hemma hos oss, så piper spisen om man ställer något på den utan att den är på och den fortsätter tills man har tagit bort det.

Detta gillar jag skarpt! Den enda invändningen jag har är att det ser ut som att det bara finns gas-spisar och inga andra plattor. Jag vill helst ha gas, spishäll och gärna grillhällar också. Det borde ju gå att fixa tycker man men jag ser inte det på hemsidan.

Sen är det ju självklart en fråga om hur bra dessa spisar egentligen är. Jag menar hur det fungerar med gasen, om det är så att man måste fylla på dem typ varje dag eller om det är så att dom är kopplade till en gastub?
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~ 
Karoleen - Photographer © 2005-2011 All Rights Reserved.
Contact me at mail@karoleen.se .

Inga kommentarer:

Related Posts with Thumbnails