lördag 2 december 2006

Pre-warmed hamburger or not?

Förra helgen hittade jag och älsklingen dessa hamburgare i en affär/pizzeria i närheten av Studentvägen...ehmp...ja. Det är en väldigt spännande affär, men eftersom dom har godare och mycket billigare än den andra pizzerian så valde vi att gå dit istället. Hmm...ja, i alla fall, vi tänkte att det kankse vore trevligt att testa dessa fantastiska hamburgare. Det är alltså 2 ostburgare i varje paket, som man ska värma i mikron i 1 minut. Älsklingen och jag hade tyvärr inte tid att testa dem när han var här, så jag fick testa dom själv. Och om jag ska vara helt ärlig, blev jag faktist imponerad. Dom var helt ok. Alltså givetvis inte lika goda som hemmagjorda eller McD men helt okay att ha hemma om man inte skulle orka laga mat nån dag. Det finns även kalkonburgare om man hellre vill ha det. Jag tror att dom kostade ca 22 kr, vilket man kan tycka är prisvärt. Om ni har vägarna förbi sett pizzeria så testa dessa hamburgare, om ni vågar :) Älsklingen kommer få smaka också, vi kommer testa det en annan gång. Han kankse tycker dem är jätteäckliga, men who knows?



~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~ 
Karoleen - Photographer © 2005-2011 All Rights Reserved.
Contact me at mail@karoleen.se .

Inga kommentarer:

Related Posts with Thumbnails