onsdag 13 december 2006

Lucia

Nu på Lucia så ville jag hitta en gullig bild att ha på bloggen men jag hittade inte så många som jag tyckte var fina och som jag själv ville ha. Men så tittade jag in på Susanna's sidor och hittade de här jättesöta luciatåget.
Jag är så imponerad över att folk är så duktiga på att skapa egna Pixelbilder. Tidigare har jag varit inne hos Ingrid och lånat Pixlar av henne, hon är jätteduktig. Jag skulle så gärna vilja lära mig att göra egna, men jag vet inte riktigt hur man bär sig åt. Men när Ingrid har tagit beställningar har jag väl varit för "lat" för att göra något själv. Hoppas ni har en mycket trevlig Lucia!!!
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~ 
Karoleen - Photographer © 2005-2011 All Rights Reserved.
Contact me at mail@karoleen.se .

Inga kommentarer:

Related Posts with Thumbnails