torsdag 15 april 2010

En god vana...

Nu på morgonen var jag hos läkaren för att förnya min pollenmedicin. Jag har gått omkring och varit snorig i 2 veckor och inte riktigt fattat vad det kan ha varit - men så var det någon som pratade om pollen och så föll pollenten ner...

När jag kom hem så blev det frukost. Björnbärsyoghurt med special K, Cafe Latté och ett glas Proviva Mango. Jag har on-and-off druckit Proviva för min mage men nu har jag verkligen sett till att göra det varje dag och vet ni vad? Min mage har faktiskt blivit bättre *knock on wood*. Så det är mitt nya morgon-måste, för jag vill inte ha min magvärk längre...

I spent the morning at the doctors, renewing my allergi medication, which is always fun. Cause in fact that means that I'm going to have a runny nose for the next 4 months, yippy!


When I got home I had my regular breakfast, Blackberry yogurt with special K, a Café Latté and a glas of Proviva Mango, a juice that contains helpful bacteria for your stomach. And *knock on wood* my tummy-ache is gone...



~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~ 
Feel free to "borrow" texts and pictures, please let me know and link back here.
Contact me at mail@karoleen.se .

Inga kommentarer:

Related Posts with Thumbnails