tisdag 2 februari 2010

TisdagsTema: Liggande

Utmaning: Vad hittar ni som ligger ner? Något som bör ligga ner? Något som vanligtvis inte ligger ner? Eller ligger ni ner? Fram med kamerorna och kör!

Denna veckan, hittade jag denna "jättefina" korkskruven som jag tycker passade in på temat. Korkskruven ska ju vanligtvis "ligga ner" men ibland står den upp och är lite roligt! Lite humor nu på morgonen =)

Denna var en av våra hemliga julklappar när jag träffade barndomkompisarna och kommer ifrån Lagerhaus om någon är intresserad. Haha, den är underbar!

Fler TisdagsTema hittar ni här.

12 kommentarer:

Mona sa...

Haha, vilken häftig korkskurv!

Sanna sa...

Vilken kul tolkning av temat!

7pzd sa...

hoppas att den gör sitt jobb också och inte bara är till för prydnad ;-)

Lotta S sa...

Man får akta sig att ha alltför pryda damer med vid bordet... Jättekul pryl!
Ha det gott!

Lissento.blogg.se sa...

Det var den mest ovanliga korkskruven jag sett, hihi!

Ha det gott!

Xini Björnmamman sa...

Haha, vilket fynd ;).

Ha en trevlig kväll.

Xini Björnmamman

Xini Björnmamman sa...

Haha, vilket fynd ;).

Ha en trevlig kväll.

Xini Björnmamman

Maria sa...

Haha, det var en rolig bild. Trevligt med ett gott skratt (:(:

Marie carpe Diem sa...

Den var det skruv i ;-)

Maria sa...

Hahaha dagens första skratt!

Vilken rolig korkskruv!

Ha en bra dag!

Mats sa...

Den var jag inte beredd på!

Vet inte om bilden är förnedrande för något kön - möjligtvis muskelmannens eget...

Hedwig sa...

Den var ju superkul ! Något för grabbarna ...

Related Posts with Thumbnails