tisdag 23 februari 2010

TisdagsTema: Kaos

Utmaning: Veckans tema får bli kaos. Det känns logiskt med tanke på att jag befinner mig mitt i en flytt och inte har varken ork eller lust att hala upp en kamera just nu. Så vad har ni för slags kaos?

Medan snön bara faller och alla andra har kaos i trafiken så har jag mitt egna lilla kaos hemma. Vi håller på att möblera om och ändra rummens olika uppgifter. Vi kommer få ett nytt sovrum, gästrummet blir vårt nya arbetsrum och vårat gamla sovrum blir TV-rum och ett sorts walk-in-closet och gästrum. Det kommer bli kanon när det är klart, men just nu vet jag inte riktigt om jag ser slutet...


Om man lägger allt på "gamla sängen", så behöver man inte tänka på det så mycket just nu... =)


Ja, det här är ju en ganska städad bild på sängen just nu... Igår stog det 2 plattskärmar, 2 dockor till bärbara datorer, 2 tangentbord, 1 skanner, 100 sladdar osv....


I hallen så står allt på rad och samtidiigt som vi fixar rummen så måste man ju ändå tvätta osv. Borra genom väggen och sånt fick Adde göra när han kom hem igår vid 23, stackaren!!! Men vi fick jättemycket gjort, tack för att du tryckte på älskling!!!

Ja, vardagsrummet ser ut som ett slagfällt. Vi kanske inte behöver fundera på att ha några gäster nu i alla fall...

Här hittar du fler TisdagsTeman.

9 kommentarer:

Camilla sa...

Hoppas det blir bra när det blir färdigt !

Siro sa...

Ohoh, your mother shouldn´t see that, what will be your new bedroom??? and don´t you dare to touch my room;)

Puss

Photos by Storm sa...

Jisses, vilket kaos. Men härligt när allt är klart/Lis

carina/sinneskatten sa...

Men förhoppningsvis blir det som ni vill ha det när ni är färdiga.

Mona sa...

När man är mitt uppe i ett sånt kaos är det inte kul. Men du har nåt bra att se framemot när det är klart!

Maria sa...

Sånt här kaos kan man stå ut med för man vet att allt kommer bli bra när det blir färdigt.

Ha en bra dag!

mats sa...

Ge inte upp!

Det finns en ordning bortom kaoset.

Rantamor sa...

Oooops där såg det kaos ut, men så är det innan allt kommer på plats. Skulle tro att det blir fint när det blir klart. Var inte så länge sen vi flyttade så jag vet. På min bild i dagens kaos fixar sonen vårt sista rum som skulle renoveras med nya möbler m.m. Men det blev snyggt efteråt.


Ha en bra kaosfri dag.

Carina - inspirera sa...

Sånt där kaos känner jag igen...men det brukar bara kunna bli bättre!

Ha en bra tisdag.
Kramen.

Related Posts with Thumbnails