söndag 21 december 2008

SEAT Ibiza

Senaste Buzzadorkampanjen som jag blev erbjuden var att provköra en SEAT Ibiza. Tyvärr fick jag inte delta i kampanjen, jag blev inte utvald, men däremot blev Adde utvald. Vilket gjorde att vi båda fick provköra ändå.

Bilen var väldigt behaglig att köra och faktist förvånansvärt kraftfull för en småbil. Jag blev ganska såld trots att jag egentligen enbart vill ha en BMW. Men Ibizan var kvick, lätthanterlig och tyst. Mycket trevlig. Helt klart en fyra av fem.

Som Buzzador får du utan kostnad testa nya produkter och tjänster. När det finns möjlighet att komma med i en kampanj så får du besked om det.

Följ den här länken så det framgår att det är jag som har bjudit in dig (mitt användarnamn som Buzzador är Jinxey) och Om du vill veta mer innan du bestämmer dig kan du följa den här länken.

The latest Buzzador campaign that I was offered was to test drive a SEAT Ibiza. Unfortunetly I wasn't chosen to do the campaign but Andy was. Which means that we both could test drive it anyways.


The car was very drivable and actually surprizingly powerful for such a small car. I was pretty much sold eventhough I only want a BMW. But the Ibiza was quick, agile and quiet. Very nice. A strong 4 out of 5.


As a Buzzador you, free of charge try new products and services. You will recieve an email when you are applicable to try out a product or a service.


Follow this link and you'll be telling Buzzador that I recomended you (my username is Jinxer) and if you want to know more about Buzzador follow this link.

Inga kommentarer:

Related Posts with Thumbnails