lördag 20 december 2008

Manntorp

Strax efter jag fyllde år var svärmor hemma i Sverige (och svärfar kom senare) och då åkte vi till Manntorp där de har Sveriges största väskaffär, Gunne's Väskor. Jag visste inte innan riktigt varför vi skulle dit men sen berättade svärmor att jag skulle få en resväska i födelsedagspresent. Jättesnällt eller hur? Jag fick välja helt själv vad jag ville ha och egentligen ville jag ju ha en rosa resväska men efter lite diskussioner angående hur bra en rosa egentligen var fick det bli en läppstiftsröd väska istället. Som om jag ska vara 100 % ärlig mycket snyggare och mer klassisk än den rosa. Jag är helt lycklig...

Adde's köpte även en resväska, samma modell som jag men i silver - så vi matchar. Man kan se Adde's väska på högra bilden längst till höger. Tack snälla svärmor och svärfar!

Right after my last birthday my mother-in-law came home to Sweden (and my Father-in-law came later) and we went to Manntorp where they have Sweden's largest bag shop, Gunne's Väskor. I didn't really know the reason for our visit there, not that you really need a reason to buy bags, but once there my mother-in-law told me that I would be getting a suitcase for my birthday. Amazing right? I got to choose all by my self and I really did want a pink suitcase but after discussing the matter I went with a lipstick red suitcase instead. And to be honest with you it's so much nicer and more classic than the pink one. I'm happy...


Andy also bought a suitcase, same model as mine but in silver - so we are matching. You can see Andy's bag in the picture to the right, on the right hand side. Thank you mother and father-in-law!

Inga kommentarer:

Related Posts with Thumbnails