onsdag 2 juni 2010

Dagens Outfit av Maria Soxbo

Såg just att boken Dagens Outfit av Maria Soxbo har fått en egen Facebook sida och självklart ägår man ju med i gruppen. Jag har läst Marias blogg länge och hoppas snart kunna läsa boken.

Jag har ju själv ingen modeblogg men det gör ju inte att jag är mindre intresserad av mode och andra modebloggar. Många tycker ju att bloggandet kan vara lite fånigt och speciellt något så "banalt" som dagens outfit, men jag älskar att titta på vad folk har på sig och se hur de använder sin egen stil för att ändra på kläder som vi alla har.
Boken har en egen blogg - där man kan läsa mer om boken och mer om Maria.

Tänk att något så enkelt som att fota sin outfit på morgonen - kunde bli en sån otrolig hype! Otroligt kul! Stort Grattis till Maria för en väldigt snygg bok!

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~ 
Karoleen - Fotograf © Copyright - All rights reserved.
Bilderna på denna blogg tillhör mig och får ej spridas utan lov.
Contact me at mail@karoleen.se .

Inga kommentarer:

Related Posts with Thumbnails