onsdag 28 januari 2009

Väggvitrin

Det har blivit väldigt mycket mat på sistone på bloggen men det är nog bara för att jag inte riktigt har känt att jag haft tid att känna någon inspiration. Nu tänkte jag försöka komma igång igen. Halens är en av mina favoriter när det kommer till att surfa runt och hitta fina möbler. Dom har en leverantör som levererar möbler i ”Sheesham” – Indiens bästa möbelträslag. Dessa möbler är helt fantastiska - mörka och rustika - just like I like it.

Väggvitrinskåp som skulle passa perfekt i hallen hos oss. Ett ställe att lägga nycklarna på när man kommer innanför dörren. Jag skulle dock sätta upp krokar på undersidan av skåpet så att man skulle kunna hänga väskor under - det vore jättebra handväsksförvaring!

Produktinformation från Halens: Behandlad för att få det rätta, "antika" utseendet. Märken och sprickor kan förekomma. Varje möbel är handgjord och unik. Måtten kan variera något upp och ner. Bredd 100 cm, höjd 30 cm, djup 20 cm. Monterad. Kostar 1,995 kr.

Inga kommentarer:

Related Posts with Thumbnails