måndag 19 januari 2009

Hugh Laurie

Jag gillar serien, House M.D., det är en intelligent och underhållande serie. Jag gillar House rappa käft och att han inte har någon egentlig empati - fast att det bara är en front. Tyvärr gillar jag inte de "nya" trillingarna som springer omkring och "hjälper" till. Jag gillade Chase, Forman och Camron bättre. Men dom är ju med lite då och då så det är ju bra det. Sen gillar jag skarpt den subtila länken till Sherlock Holmes och Watson - genialt!

Hittade dessa på nätet som jag tycker är snygga - den högra är helt klart den bättre av de två, klockren färg på ögonen och huvudform.

Hugh Laurie är helt klart en av mina favorit skådisar, sen han gjorde "The Young Ones" och "Blackadder", en underbar Brittisk skådespelare som borde få fler roller inte bara brittiska snobbar.

1 kommentar:

http://estella.bloggagratis.se sa...

Hahah, cool bild! ^^

Related Posts with Thumbnails