torsdag 8 januari 2009

Julklappar

I år fick jag mängder med julklappar, alldeles alldeles för mycket julklappar. Det känns som att jag håller på att bli "äldre" nu och då behöver man inte så himla mycket julklappar, nej, jag nöjer mig med bara några få, några få som jag verkligen vill ha. I år så fick jag flygbiljetten till Dubai från mamma och pappa i födelsedagspresen/julklapp. Så jag trodde inte att jag skulle få några fler julklappar, jag menar biljetten kostade ändå strax över 6000 kr. "Tyvärr" blev det inte riktigt så ;-)

Mina julklappar i år:
- ½ Flygbiljett till Dubai (Mamma och pappa)
- Boken Nigella Express (Tim)
- 2 par skinnhandskar - ett par svarta och ett par ljusbruna (Adde)
- 2 ljuslyktor (Mamma och pappa)
- 1 Hello Kitty smyckeshållare (Adde)
- Boken Sticky, Chewy, Messy, Gooey (Svärmor och svärfar)
- Silverbestik i serien Patricia - 2 gafflar, 2 knivar och 1 sked (tillsammans med Adde) (Mamma, pappa och Tim)
- Pengar x2 (Mamma och pappa / Svärmor och Svärfar)
- Träslevar och hållare (Mamma och pappa)

Tror inte jag har glömt något nu, men det är mycket möjligt! Hoppas inte det - det är inte för att jag inte tyckte om det utan för att jag fick alldeles för mycket! Tack tack tack - alla snälla!

Inga kommentarer:

Related Posts with Thumbnails