onsdag 3 oktober 2007

Tjejsnack - v40


Djur
  • Vad har du för favorit djur? Hundar är nog mina favoritdjur men jag gillar katter, hajar och ormar också.
  • Vilket djur har du alltid drömt om att få träffa/se i det vilda. Lejon vore lite coolt att träffa eller en tiger, men det ultimata vore en vithaj.
  • Vad för slags djur skulle du vara om du var ett djur, varför? En haj tror jag, att leva under vatten vore otroligt häftigt - simma omkring i ett stort tyst hav och bara vara...
  • Vilket djur är du mest rädd för, varför? Jag tror inte jag är rädd för något djur, jag gillar i stort sett alla djur.
  • Har du några djur? Vad/vilka? Nej jag har inga själv, men så fort jag och älsklingen flyttar ihop så ska vi skaffa en hund. Iofs har ju pappa fiskar - så det är väl så nära husdjur jag kommer.
Tjejsnack


~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~ 
Karoleen - Photographer © 2005-2011 All Rights Reserved.
Contact me at mail@karoleen.se .

Inga kommentarer:

Related Posts with Thumbnails