måndag 29 oktober 2007

Godmorgon!

Sitter på skolan och väntar på att min första lektion i Objektorienterad programmering den börjar kl 08.00 och här sitter jag nu och väntar. Idag kom vi inte så himla tidigt, men det känns som att jag skulle behöva sova 10 timmar till. Både jag och älsklingen kände oss jättetrötta när vi gick upp imorse, men kanske inte så konstigt när vi inte somnade fören efter midnatt.

Det är konstigt egentligen att Cafét inte öppnar fören kl 09.00 - en måndag morgon - finns det någon student som INTE behöver kaffe på morgonen? Jag behöver hinkvis med kaffe just nu...men men...jag får vara utan...

Bajs...
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~ 
Karoleen - Photographer © 2005-2011 All Rights Reserved.
Contact me at mail@karoleen.se .

Inga kommentarer:

Related Posts with Thumbnails