tisdag 8 augusti 2006

Nytt smink

På sommaren brukar jag försöka ha så lite smink som möjligt på mig. Dels för att det inte riktigt behövs, dels för att en neutral look är snyggast på sommaren. Jag brukar alltid använda mascara av någon sort, en bronzer och en läppglans, det är det enda som behövs tycker jag. Jag brukar alltig försöka att ha två mascaror, en vardaglig som ger fransarna färg och en lite lysigare, som förlänger, färgar och formar fransarna. Just nu har jag Cliniques mascara som vardagliga och YSL som lyxare (som tyvärr har tagit slut nu).


 Lipgloss tycker jag man inte kan få för många av så jag köpte en ny MAYBELLINE Shiny.licious gloss. Den jag köpte heter Pink Lolly och luktar och smakar fantastiskt. Jag rekomenderar den varmt! Den är lätt att applicera och håller sig bra. Den ger fin glans och ger läpparna lite lite lite av en plum effekt (det kan vara jag som hittar på men det känns som det i alla fall). Bronzer är ju något som finns i massor av olika former och färger. MAYBELLINE har ju kommit ut med den nya Dream Mousse Bronzer och jag har länge funderat på att köpa den. Jag har ju foundation moussen och är helt förälskad i den. Jag blev inte besviken alls! Den är jättebra. Lätt att applicera och ger en fantastisk lyster. Rekomenderar den här varmt. 
Jag är extremt nöjd med min sommarlook, sminket har verkligen gjort sitt :) Mer sommar åt folket så att man jämt kan ha en otrolig sollyster och vara fräsch och fin.

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~ 
Karoleen - Photographer © 2005-2011 All Rights Reserved.
Contact me at mail@karoleen.se .

Inga kommentarer:

Related Posts with Thumbnails