torsdag 10 augusti 2006

Mina nya mördar vapen


Adde och jag har blivit med Inlines. Jag tror att det är något discret sätt för Adde att antigen skratta åt mig eller så vill han bara ta livet av mig. Jag har inte kommit på vilken av alternativen det är, iofs skulle det kunna vara båda två :) Nej men allvarligt så har vi i alla fall införskaffat inlines och jag är inte så bra. Känner mig som bambi på hal is, men Adde har blivit riktigt duktig, han åker till och med till jobbet med blades:en nu. Duktig pojke.

Mina blades är Salomon, ser nästan ut som på bilden, det blåa är mörkare och det är inte söta snirklingar på skenan. Men i stort sett ser dom lika dana ut. Jag vet inte riktigt om jag tycker dom är speciellt snygga, men vad jag fick inse var att inlines är inte snygga, dom är fula, man får gå på vilka som är bekvämast.

Nån gång ska jag bli jätteduktig på inlines, men just nu är det bara att åka lite då och då och hoppas på att jag inte dör :) Om ni träffar mig och ser att jag har en massa sår överallt så vet ni varför :D

Photo: SalamonInline


~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~ 
Karoleen - Photographer © 2005-2011 All Rights Reserved.
Contact me at mail@karoleen.se .

Inga kommentarer:

Related Posts with Thumbnails