onsdag 25 januari 2006

Dagens miss


Hm...ja det är väl kankse inte jag som orsakat dagens miss men i alla fall...

Vaknade imorse och skulle fylla på min vattenflaska med nytt färskt vatten, men då puttrade det lite och spottade lite och sen kom inget vatten. Gick ut i korridoren och frågade om det var andra som hade problem och det var likadant för alla. Muppigt! Då ringde jag hyresvärden och kollade vad det skulle kunna vara, och då visade det sig att det var något fel på vattnet som komunen pumpade in i vårat område och därmed så hade dom stängt av vattnet. Hmpf...

Så nu är jag utan vatten, tur att jag ska till jobbet om en stund och vara där nästan hela dagen. Slipper jag tänka på det här så mycket. Jobbigt att inte kunna duscha dock, hoppas inte jag luktar allt för illa ;)

Tjingeling!


~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~ 
Karoleen - Photographer © 2005-2011 All Rights Reserved.
Contact me at mail@karoleen.se .

Inga kommentarer:

Related Posts with Thumbnails