lördag 30 april 2011

A day on the balcony

Adde har precis åkt iväg till skjutbanan och jag tänkte ha en lugn förmiddag/dag på balkongen. Jag vaknade med en migrän-huvudvärk men den har blivit lite bättre nu och jag hoppas att den inte fortsätter. Det blir solbrillor på och förhoppningsvis förvärras det inte av solljuset (men det är väl ett önsketänkande).

Jag har lagt ut en filt och kudde och tagit med telefon, mobilen (dock inte min lilla älskling som fortfarande är på reparation), vatten, kamera, bok och just för tillfället (eftersom jag inte kan blogga via nuvarande mobil) datorn. 
Just nu läser jag denna bok - har nog kommit halvvägs och började igår. Så det blir nog att läsa ut den idag om jag orkar med solen. Men vi får väl se...
 Och som alltid... Så har jag med mig stora mängder vatten. Både för migränen och för njurarna (hoppas i alla fall att det hjälper i framtiden, men man vet ju tydligen inte...)
Hoppas ni får en trevlig dag i solen!

I'm spending the day on the balcony today. Andy is off at the range and I'm going to have some alone time. Since I don't have my iPhone right now, I've brought the computer out temporaraly so that I can blog some. But I'm hoping to have a day without computers, reading my new book and getting some sun.... I woke up with a migrain today, but it's at bay right now and I'm hoping that it'll stay that way, but I guess we'll see...


Have a great sunshiny day!



~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~ 
Karoleen - Photographer © 2005-2010 All Rights Reserved.
Contact me at mail@karoleen.se .

Inga kommentarer:

Related Posts with Thumbnails