tisdag 25 januari 2011

Fabrikens v4: Badrum

Inspirationsfabriken v4: Badrum
” Ett rätt utnyttjat badande kan ge mycket gynnande effekter. Badandet ska ha en viktig plats i människans vardag.”
 Jag har letat och letat och letat efter bilder på vårat nyrenoverade badrum - men jag hittar inget och vi är i hus #1 nu så jag kan ju inte ta ett nytt foto heller. Tänkte jag skulle visa ett före och så ett efter - för det blev en enorm skillnad och nu är det ljust och fräscht, med stjärnhimmel och jaccuzzi - det kan inte bli bättre.

Men ett foto som jag hittade var på mamma och pappas gamla badrum, i den förra lägenheten i Dubai. Det är inte "möblerna" jag gillar utan det är ju hur min mamma har dekorerat badrummet - med den fantastiska duschdrapperiet i silke och vackra turkosa detaljer. Min mamma är en fena på att dekorera och detta är ju verkligen ett badrum som jag skulle vilja spendera tid i.


Fabrikens Tuesday challenge is to show a bathroom and this picture is from my Moms and Dads bathroom in their old apartment in Dubai. I love the turquoise detailing.
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~ 
Karoleen - Photographer © 2005-2010 All Rights Reserved.
Contact me at mail@karoleen.se .

Inga kommentarer:

Related Posts with Thumbnails