lördag 2 oktober 2010

Lördag


Årets (egentligen säsongens) första brasa och det gör mig lycklig. Jag äskar brasor. En latte och tända ljus och så min nya älskling. Visst är den tjusig?

Det är det här jag älskar med hösten. Brasor. Tända ljus. Krypa ihop i soffan med en filt och något varmt att dricka. Lite soft musik i bakgrunden och bara mys.

Lördagar innebär skytte för Adde och därför får vi gå upp extra tidigt för att hinna med lite frukostmys i soffan, men det gör ju också att man kommer upp och börjar dagen. Kan vara rätt skönt det med =)

Ha en trevlig lördag!

Läs även andra bloggares åsikter om , , , , , ,

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~ 
Karoleen - Fotograf © Copyright - All rights reserved.
Bilderna på denna blogg tillhör mig och får ej spridas utan lov.
All pictures are enlargable, click on them
Contact me at mail@karoleen.se .

Inga kommentarer:

Related Posts with Thumbnails