lördag 22 maj 2010

Today

I helgen är jag gräsänkling, Adde och AyJay är ute och vandrar på Sörmlandsleden etapp 32 och 33. This weekend, I'm a weekend widow cause Andy and AyJay are out hiking on Sörmlandsleden
Fick just några bilder av Adde och dom verkar ha det underbart. Just recived a couple pictures from Andy and they seem to be having a really nice day.
Solen skiner och det är varmt och dom käkar lunch på en brygga vid en sjö. Och doppar fötterna och svalkar sig lite...The sun is shining and they are having lunch on a bridge by a lake. And dipping their feet in the water. 
Det verkar ju onekligen så att dom har det bra eller hur? Nu ska jag faktist ta och gå ut och lägga mig i hängmattan ett tag och läsa. Njuta av solen och fortsätta på mitt lilla Brun-med-Sol projekt ;-) It does seem like they are having a great time. I'm going to go outside now and lay in the hammock and read a book. Enjoy the sun and continue my Brown-with-Sun project =)
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~ 
Karoleen - Fotograf © Copyright - All rights reserved.
Bilderna på denna blogg tillhör mig och får ej spridas utan lov.
Contact me at mail@karoleen.se .

Inga kommentarer:

Related Posts with Thumbnails