tisdag 25 maj 2010

TisdagsTema: Gul

Utmaning:
Jag erkänner att min fantasi är usel just nu, men vi kör på ett färgtema. Den här gången tar vi färgen gul, för det var länge sen.
Idag regnar det - skyarna har öppnat och det är verkligen hällregn. Min inspiration är alltså inte speciellt bra just nu - ganska grått ute och inne...

Därför väljer jag en bild på en värmande brasa som vi njöt av i vintras. Hade jag haft en brasa här hemma hade jag tänt en direkt, men jag får helt enkelt sätta på mig en tröja och dricka lite varmt kaffe. Kanske får tända något ljus för att få in lite värme och ta bort det gråa.

Todays TuesdayChallange is the color yellow. I can't find any inspiration, so it'll be a picture of a warming fire instead.

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~ 
Karoleen - Fotograf © Copyright - All rights reserved.
Bilderna på denna blogg tillhör mig och får ej spridas utan lov.
Contact me at mail@karoleen.se .

11 kommentarer:

Susanna sa...

Mmmmm, detta var verkligen värmande gul :-)
Här regnar det inte men det blåser och är rätt kyligt, man kan tro att hösten är här igen så den sköna brasan hade jag inte haft ngt emot att sitta framför.
/Susanna

Pumita sa...

Precis vad jag skulle behöva idag! :)

Bitten sa...

Verkligen passande idag när det regnar och är lite småkallt!

Carina sa...

Gult blir jag glad av!
Stämningsfull bild...en skön brasa kan verkligen höja mysfaktorn rejält! Men kaffe är också bra...
Ha en underbar tisdag.
Kramen.

Nettan sa...

Ja en värmande brasa hade inte varit helt fel just nu. Snålblåst och regnskurar är vad vi dras med här nere i södern. / Nettan

Mia sa...

Tack för den värmande bilden...den behövdes idag!!!

Artlover sa...

Brinnande gult. Det för tankarna till öppna spisen i stugan på landet:-)

Monica o Jacob sa...

Härligt med en öppen eld, man nästan önskar en i dag när det är så grått och kallt här.

Ariella sa...

Härligt med brasa!
Kram

Mona sa...

En värmande brasa när det är kallt och ruggit är inte fel.

"Lillagul" sa...

Här var det regnigt på f.m och sedan soligt och halv storm.
Så visst kunde man behövt en värmande brasa här också igår :)
Fin bild på lågorna !

Related Posts with Thumbnails