onsdag 13 september 2006

Guld


Jag är lite små anti färgen guld, vet inte riktigt varför men jag tycker väl inte riktigt det är snyggt. Men kom över den här Blushen, Gold Shimmer Brick Compact från Bobbi Brown Cosmetics och den ser väldigt spännande ut. Jag tror ju inte riktigt att man får så där fina rosen röda kinder av det, men man lär ju får ett fint shimmer. Eller det är kankse jag som har fattat fel, man kankse ska ha det som highlighter istället? Ehm..ja läste man lite i texten såg man ju ganksa lätt att det var mer en skimmer som man drar över blushen. Ja ja...jag får väl erkänna att jag är väldigt slut i huvudet idag... Jaha....nu kunde man inte posta bilder i Blogger heller....gud så trött jag blir. Här finns den i alla fall.


~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~ 
Karoleen - Photographer © 2005-2011 All Rights Reserved.
Contact me at mail@karoleen.se .

Inga kommentarer:

Related Posts with Thumbnails