onsdag 15 oktober 2008

Microbe

Jag har en Nissan Micra. Den är vit och den heter Microbe. Jag älskade att köra den och den gick jättesnabbt tills stötdämparen slutade fungera och den låter som en ihoptryckt flamingo. Det är ganska jobbigt och därför använder jag inte den så mycket längre. Men om jag skulle ha en ny rosa. liten cab så skulle jag nog använda den varje dag - hela dagarna. Problemet är att bilen troligtvis kommer att låta jättemycket eftersom den troligtvis inte är isolerad. Men... den är ju så himla söt! Den kostar 180 000 kr.

I have a Nissan Micra. It's white and it's name is Microbe. It used to go pretty quick and I used to love driving it - until the shockabsorber in the back of the car started squeeking and not absorbing any of the bumps in the road. It's kind of annoying. That is why I don't use it very much anymore. But if I did have a new. pretty, pink Nissan I'd use it everyday. This one is a cab and just way to cute to not want. The only thing is that it is probably not the best insulated car. Therefore it probably sounds quite alot. But... It's so cute! It'll lay you back £14,495.

Inga kommentarer:

Related Posts with Thumbnails