tisdag 20 juni 2006

Älsklings Ronja


För en tid sen gick släktens älsklings hund, Ronja bort. Ronja var mina syslingars vovve. Men hon var lite allas sötnos. Hon var ofta hemma hos mina föräldrar och Ronja var så snäll och söt så man behövde aldrig oroa sig för. Hon var en sån otroligt duktig och wellbehaved hund.

Tyvärr så blev Ronja sjuk på äldre dagar och därmed bestämde familjen att hon skulle avlivas när hon blev blind av sin diabetes. Ett otroligt svårt beslut.

Adde och Ronja träffades bara någon gång men jag är glad att dom hann träffas, för hon var en fantastisk hund. Troligtvis den mest lydiga och finaste hund som jag någonsin träffas. Har jag en hund så vill jag verkligen att den har några av Ronjas egenskaper.

Tack Ronja...för den tiden vi fick. Du kommer är saknad. Puss på nosen gumman.


~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~ 
Karoleen - Photographer © 2005-2011 All Rights Reserved.
Contact me at mail@karoleen.se .

Inga kommentarer:

Related Posts with Thumbnails