tisdag 12 oktober 2010

TisdagsTema: Hemligt

TisdagsTema:
Det här är ett tema som föreslogs av Joacim nästan ett år sedan. Av någon anledning föll det bort, men eftersom jag nästan aldrig raderar mail utan bara arkiverar dem i röran så hittade jag det nu. Så vad har ni för hemligt?

Min hemlighet idag får vara mitt lantbröd med hemligt innehåll... Jag älskar att man kanske inte riktigt vet att brödet är fyllt med något och så får man en otroligt trevlig överraskning när man skivar brödet... Det ser vackert ut och det doftar gudomligt...


Läs även andra bloggares åsikter om ,

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~ 
Karoleen - Fotograf © Copyright - All rights reserved.
Bilderna på denna blogg tillhör mig och får ej spridas utan lov.
All pictures are enlargable, click on them
Contact me at mail@karoleen.se .

9 kommentarer:

Carina sa...

Men vilken läcker hemlighet! Nu blev jag riktigt hungrig...
Ha en underbar tisdag.
Kramen.

Annelie sa...

Oj, visst är det oliver? Gud så gott!
Och det är klart att du ska testa Umami, frågan är om det inte är Umami i ditt bröd....

Anki sa...

Ser väldigt gott ut!

Pialotta sa...

Alltid så roligt när man blir glatt överraskad:) Säkert riktigt gott bröd.

B i r g i t t a sa...

Det hemliga brödet smakar jag gärna :)

http://foto.rudenius.se/post/2010/10/12/Tisdagstema-Hemlig.aspx

Monica o Jacob sa...

Läckert, skulle inte tacka nej till en skiva;-)

"Lillagul" sa...

Mmm , det ser verkligen smaskigt ut det brödet !
Antar att receptet är hemligt också :)

Erik "Semlan" sa...

Oj, vilket bröd! Tycker mig se soltorkade tomater och oliver och så någon ost. Smart lunchbröd, behövs inte mycket mer. :-) Antar att det är strykande efterfrågan. Kanske är det bara ett rör för att väcka frågor... Men jag ska försöka få ett svar från någon som vet. Då får jag återkomma med nytt blogginlägg.

Pysselfarmor sa...

Gud så gott det ser ut...nästan så jag känner doften av det nybakade brödet! kanske kan du avslöja receptet eller kanske finns det redan här någonstans...ska glo runt litet...

Related Posts with Thumbnails